030 810 05 00

Of stuur ons een e-mail

Menu

Hoe verloopt de aanmeldingsprocedure voor een opleiding?

Datum: 16 aug '17

Wanneer je je via de website als belangstellende hebt aangemeld, ontvang je een e-mail met een formulier. Daarin vragen we je om aanvullende informatie en documenten toe te sturen. Na ontvangst daarvan nodigen we je uit voor een intakegesprek. Als de intake positief is afgerond, stellen we de contracten op en krijg je toegang tot MijnNSPOH, jouw digitale leeromgeving. Hier zie je wanneer de bijeenkomsten zijn, welke docent(en) lesgeven, waar en hoe laat je verwacht wordt en hoe je je kunt voorbereiden.

Sommige werkgevers eisen dat je intern een inkooporder (of iets dergelijks) hebt aangevraagd. Stel je dus ook op de hoogte van de interne procedures van je werkgever, wanneer je je onderwijs wilt declareren.

Ben je vanuit Sogeon geselecteerd voor de opleiding? Dan word je vanuit de NSPOH geïnformeerd over de aanmeldingsprocedure.