Hoe biedt je voorbereidende opdrachten overzichtelijk aan in Moodle? Welke werkvormen zijn er om voorbereidende opdrachten aan te bieden en welke vorm sluit het beste aan bij het beoogde doel?
In het eerst van deze workshop komen de volgende onderdelen aanbod:
Daarna ga je zelf aan de slag met het inrichten of verbeteren van voorbereidende opdrachten in jouw module(s) of help je collega’s met het inrichten van hun modules.
Voor gevorderden. Je bent al aardig thuis in Moodle en wil graag de volgende stap zetten. Je hebt modules waarmee je direct mee aan de slag kunt in de workshop.
In Moodle zijn er vele manieren om door middel van interactieve werkvormen deelnemers directe feedback te geven. Wat is het nut/doel van directe feedback? Welke werkvormen zijn er en hoe zet je ze in?
In het eerste deel leggen we uit wat het effect is van directe feedback op de leerresultaten en laten we je een aantal interactieve werkvormen zien. In het tweede deel ga je zelf aan de slag of help je een collega met het verbeteren/inrichten/blended maken van zijn/haar module(s).
Voor gevorderden. Je bent al aardig thuis in Moodle en wil graag de volgende stap zetten. Je hebt modules waarmee je direct mee aan de slag kunt in de workshop.
Je wilt graag dat deelnemers jouw modulehandleiding goed lezen en de opdrachten doen. Toch merk je dat dit niet altijd gebeurt en vind je het er soms ook wel wat saai uitzien. Hoe bied je de teksten, filmpjes, audio en artikelen in de e-learning zo aan dat het er overzichtelijk en aantrekkelijk uit ziet? Dat je er zin in krijgt om het te gaan doen?
In het eerste deel van de workshop komen de volgende onderdelen aanbod:
Daarna ga je zelf aan de slag met verbeteren van je eigen modules of help je collega’s met het verfraaien van hun modules.
Voor gevorderden. Je bent al aardig thuis in Moodle en wil graag de volgende stap zetten. Je hebt modules waarmee je direct mee aan de slag kunt in de workshop.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|