030 810 05 00

Of stuur ons een e-mail

Menu

Basisprincipes van lesgeven en begeleiden

Datum: 23 okt '23

In het kort

Wil jij je verder ontwikkelen in lesgeven en begeleiden van lerenden op de werkvloer? Maak kennis met de basisprincipes daarvan in deze tweedaagse scholing.

Wat je leert

Als professional is het belangrijk dat je lessen kunt opzetten en verzorgen. In een lerende organisatie gebruik je dagelijkse werksituaties als leermomenten en begeleid je collega’s of anderen in hun leerproces in de praktijk.

In deze tweedaagse module leer je de basisprincipes daarvan kennen aan de hand van verschillende modellen.
Op de eerste dag nemen we je mee aan de hand van verschillende theorieën en inzichten in het ontwikkelen en geven van onderwijs. Je ontvangt tips en tricks en gaat zelf oefenen. Op de tweede dag kijken we ook weer vanuit de theorie naar verschillende manieren van begeleiden en coachen en laten we je ook hierin een aantal manieren ervaren. Na afloop heb je een aantal handvatten voor jouw lessen en begeleidingsgesprekken en kun je keuzes maken op basis van de aangereikte theorie.

We wisselen theorie en praktijk af. Je gaat zelf oefenen en ervaren wat verschillende manieren van lesgeven en begeleiden met je kunnen doen.

Na afloop van deze module

  • kun je de belangrijkste basisprincipes van effectieve kennisoverdracht aan lerenden op de werkvloer benoemen en voorbeelden daarvan geven.
  • kun je een globaal lesplan opstellen.
  • kun je een, gedeelte van, een les verzorgen.
  • kun je een aantal vormen van het begeleiden van een lerende op de werkvloer benoemen en uitleggen wanneer je welke vorm gebruikt.
  • kun je enkele gesprekstechnieken, die geschikt zijn voor bij het begeleiden van een lerende op de werkvloer, gebruiken in een oefensituatie.

Voor wie

Professionals in de public en occupational health zoals artsen (ook artsen in opleiding), verpleegkundigen en (arbo)professionals die al enige ervaring hebben in lesgeven en begeleiden.

Docent

Het onderwijs wordt verzorgd door een ervaren docent en coach. Corine Sengers MA, is lange tijd werkzaam geweest in de jeugdhulpverlening en als docent in het mbo. Daarnaast heeft ze ervaring in het coachen en begeleiden van verschillende mensen met leervragen op het gebied van werk en onderwijs. De afgelopen jaren werkte zij ook als intervisiebegeleider en gespreksleider Moreelberaad. Binnen het onderwijs geeft ze ook training en coaching aan startende docenten.

Rooster

Datum Starttijd Eindtijd Onderwerp Locatie

Incompany

Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.

Effectief doelen bereiken in complexe situaties. Leer werken met krachtenveldanalyse

Datum: 29 sep '23

Leer werken door middel van een krachtenveld analyse en bereik gemakkelijker je doelen. Zet je netwerk strategisch in.

In het kort

Doelen in het sociale domein behaal je zelden zonder afhankelijk te zijn van anderen. Wil je krachtiger en sneller overzicht, inzicht en handelingsmogelijkheden in beeld hebben wie je wanneer en hoe moet inschakelen om jouw doel te bereiken? Maak dan een krachtenveldanalyse! Hoe je dat doet, leer je in deze module.

Wat je leert

Analyseer je krachtenveld en ontwikkel beïnvloedings- en benaderingsstrategieën

Als professional in de publieke en arbeidsgezondheid heb je in projecten vaak een coördinerende en sturende rol. Maar het is niet altijd eenvoudig om iedereen mee te krijgen in het belang van het oplossen van een bepaald gezondheidsprobleem, of het onder de aandacht brengen van een bepaalde product of dienst. Steun en draagvlak creëren gaat nu eenmaal niet vanzelf in het complexe werkveld van de publieke gezondheidszorg. Om deze complexiteit hanteerbaar te maken en sneller en makkelijker je doelen te realiseren is het handig als je werkt en denkt in termen van krachtenvelden.

In deze praktische module leer je denken en kijken in termen van belanghebbenden bij jouw vraagstuk, hun rollen, belangen, maar ook hun mening en houding en de kwaliteit van de werkrelatie die jij met hen hebt. Door je op deze wijze te verplaatsen in sleutelpersonen wordt het makkelijker om inhoud en proces aan elkaar te verbinden. Je leert meervoudig te kijken, waardoor je andere dingen gaat zien en andere oplossingsrichtingen zich openen.

Vervolgens leer je deze analyse vertalen naar de praktijk en ga je met je eigen vraagstuk aan de slag. Je ontwikkelt een strategie om in gesprek te gaan met de belangrijkste actoren in jouw krachtenveld, waardoor je samen een stap dichterbij het realiseren van het doel komt.

Na afloop van deze module

  • heb je inzicht in het hoe, wat en waarom van het maken van een krachtenveld.
  • heb je een methode in handen waarmee je voor elk vraagstuk dat je niet alleen kunt oplossen (elk doel waar je, bij het realiseren ervan afhankelijk bent van meerdere spelers) je krachtenveld in beeld kunt brengen.
  • heb je een overzicht van alle cruciale belanghebbende actoren die een wezenlijke rol kunnen spelen in het krachtenveld van je eigen casus
  • en krijg je inzicht in hun rollen, belangen, hun relatie tot jou en de mate van invloed die zij hebben op het realiseren van jouw doel.
  • heb je je krachtenveld geanalyseerd en een oplossingsrichting bedacht  om een stap dichterbij het realiseren van je doel te komen.
  • heb je een aanpak voor strategische gespreksvoering gekregen en hiermee geoefend.
  • heb je inzicht in je eigen voorkeursstijl om om te gaan met belangentegenstellingen.

Voor wie

Professionals in de publieke gezondheid en arbodienstverlening.

Docent

Drs. Myriam (M.S.) Gijsbers-van Pesch.

Ervaringen

Score in eerdere evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers deze module, die eerder onder de titel Krachtenveldanalyse: maak strategisch gebruik van je netwerk werd aangeboden, met een 8,5.

Rooster

Datum Starttijd Eindtijd Onderwerp Locatie

Incompany

Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.

Horen en gehoord worden: een verkenning van gehoorstoornissen door omgevingsgeluid

Datum: 12 sep '23

In het kort

Dit onderdeel is een medische toepassing van het onderwijs over gezondheidseffecten van geluid. Wat zo vanzelfsprekend lijkt, is dat zeker niet. Een luisterend oor kunnen bieden. Gehoord worden. Binnen de gezondheidszorg is het gesprek met de patiënten de manier waarop informatie en kennis gedeeld worden. Echter, het gehoor kan in deze een beperking zijn die niet bewust opgemerkt wordt.

Wat je leert

Je kunt dit onderwijs volgen als bij- of nascholing. Dit onderwijs is ook een onderdeel van de opleiding arts medische milieukunde (1e fase M+G).

Centraal staat de klinische presentatie, beoordeling en aanpak van klachten van het gehoor en aanpalende organen die toegeschreven worden aan omgevingsgeluid. Aan de hand van een aantal casussen krijg je een beeld van de klinische benaderingswijze binnen de audiologische revalidatie

Na afloop van deze module:

Kun je een beeld vormen van de klinische presentatie en aanpak van klachten over het gehoor en wat een audiologisch centrum hierin kan betekenen. Hiermee heb je een basis om burgers en beleidsmakers te informeren over dit type meldingen in de publieke gezondheid.

Voor wie

Je bent verpleegkundige medische milieukunde, adviseur medische milieukunde of arts medische milieukunde met beperkte ervaring in de beoordeling van gehoorproblematiek. Je bent beginner en hebt weinig tot geen ervaring met de advisering over (milieugerelateerde) gehoorproblematiek.

Docent

Ir. DJWM (Dyon) Scheijen, klinisch fysicus – audioloog. Adelante, Hoensbroek.

Ervaringen

Score in evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers een eerdere uitvoering van deze module met een 8,5.

Rooster

Datum Starttijd Eindtijd Onderwerp Locatie

Incompany

Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.

Chronische ziekten en voeding

Datum: 14 jul '23

In het kort

Ongezonde voeding levert een belangrijke bijdrage aan het ontwikkelen van chronische ziekten. Voeding is echter niet alleen het probleem, maar vaak ook een oplossing. Verdiep je in de kracht van voeding als veroorzaker én als medicijn voor chronische ziekten als diabetes, kanker en obesitas en volg deze module Chronische ziekten en voeding.

Wat je leert

Tijdens deze module neemt docent prof. dr. Hanno Pijl je mee in de laatste medisch-wetenschappelijke studies over de impact van voeding op het beloop van chronische ziekten: de succesverhalen, maar ook de missers. Hij legt uit hoe slechte eetgewoonten bijdragen aan de ontwikkeling van chronische ziekten en ook hoe gezonde voeding het lichamelijk weer helpt te herstellen. Hanno deelt zijn ervaringen uit de spreekkamer en geeft enkele tips and tricks om het gesprek aan te gaan met de patiënt.

Na afloop van deze module kan je

  • beschrijven hoe een ongezond eetpatroon kan bijdragen aan de ontwikkeling van chronische aandoeningen zoals diabetes, obesitas en kanker.
  • uitleggen welke rol voeding kan spelen in het voorkómen en behandelen van chronische aandoeningen.
  • een aantal voedselgerelateerde interventiestrategieën benoemen die succesvol worden ingezet om chronische aandoeningen te behandelen.
  • enkele tips and tricks inzetten om spreekkamergesprekken te voeren over voeding.
  • doorverwijsmogelijkheden benoemen voor chronisch zieke patiënten die voedingsgerelateerde interventies willen inzetten.

Voor wie

Voor alle medische professionals die geïnteresseerd zijn in voeding. In het bijzonder: bedrijfsartsen, huisartsen, arboverpleegkundigen, praktijkondersteuners bedrijfsarts, artsen beleid & advies, jeugdartsen, jeugdverpleegkundigen.

Toelatingseis

Hbo denk- en werkniveau.

Docent

Het onderwijs wordt verzorgd door prof. dr. Hanno Pijl, Prof. dr. Hanno Pijl is internist-endocrinoloog en hoogleraar diabetologie bij de afdeling Interne Geneeskunde van het LUMC. Hij was van 2008-2016 lid van de commissie Voeding van de Gezondheidsraad en in 2018 grondlegger van het Nederlands Innovatiecentrum voor Leefstijlgeneeskunde (www.lifestyle4health.nl). Hanno Pijl is een bevlogen docent en veelgevraagd spreker op congressen.

Ervaringen

Score in eerdere evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers deze module met een 9,0.

Rooster

Datum Starttijd Eindtijd Onderwerp Locatie

Incompany

Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.

Didactische terugkomdag – Praktijkopleiders ITM

Datum: 8 jun '23

In het kort

De meeste aios doorlopen hun opleiding succesvol. Echter, het kan voorkomen dat een aios tegen zaken aanloopt, waarbij mogelijk stagnatie van de opleiding optreedt. In dergelijke gevallen, waarbij vragen spelen over de geschiktheid voor de opleiding van de aios, kan een geïntensiveerd begeleidingstraject (GBT) ingezet worden.

Wat je leert

Geïntensiveerd begeleidingstraject (GBT)

Dit GBT-traject dient als hulpmiddel om de aios over de streep van de opleiding te trekken. Wat houdt het GBT-traject precies in? Hoe herken je signalen als praktijkopleider? Wanneer zet je het in? En waar moet je dan allemaal aan denken? Dit zijn relevante vragen die we tijdens de terugkomdag bespreken.

Na afloop van deze module:

  • ben je bekend met de infographic ‘geïntensiveerd begeleidingstraject bij de NSPOH’.
  • weet je wat argumenten zijn om een GBT-traject in te zetten.
  • ben je je bewust van wat nodig is als professional om een GBT-traject te begeleiden.

Voor wie

Praktijkopleiders van aios infectieziektebestrijding, tuberculosebestrijding en medische milieukunde (ITM).

Docenten

Opleiders NSPOH van de opleiding ITM, Kyra Maetzdorf, Ingrid Snijdewind en Ans van Lier.

Rooster

Datum Starttijd Eindtijd Onderwerp Locatie

Incompany

Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.

Informatiebijeenkomst 1e en 2e fase opleiding Maatschappij + Gezondheid

Datum: 16 mei '23

In het kort

Solliciteren naar een opleidingsplek voor de eerste fase profielen jeugdarts, arts infectieziektebestrijding, arts tuberculosebestrijding, arts medische milieukunde, donorarts, opleiding vertrouwensarts en voor de tweede fase opleiding arts maatschappij + gezondheid doe je via de website van arts M+G. Hier vind je ook welke opleidingsplaatsen worden aangeboden in de eerstvolgende sollicitatieronde.

Daarnaast kun je je bij de NSPOH ook inschrijven voor de opleiding arts beleid en advies en arts medische indicatiestelling.

Wij kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt voordat je besluit te solliciteren en je aan te melden. Misschien twijfel je of je voldoende ervaring hebt of heb je vragen over de opleiding. Daarom organiseren wij een open avond, online.

Docenten

Aanwezig om je te informeren en al je vragen te beantwoorden tijdens deze bijeenkomst zijn opleiders van TNO en NSPOH.

Programma

  • 19:30 – 19:45 uur: korte uitleg over opleidingen in online vergaderruimte.
  • 19:45 – 21:00 uur: Gelegenheid tot het stellen van vragen.

Aanmelden voor de open avond kan via de inschrijfknop rechts. De open avond vindt plaats via Zoom. Na aanmelding ontvang je een bevestiging per mail.
Door het kiezen van een workshop krijgen wij beter inzicht in het specialisme waar belangstelling naar uitgaat en word je na het plenaire gedeelte door een opleider van het gekozen specialisme verder geïnformeerd.

Zoom

In de digitale leeromgeving MijnNSPOH vind je bij het rooster en de agenda de zoomlink, door deze achter de inlog van MijnNSPOH te plaatsen is er een extra beveiliging. Je kunt inloggen met hetzelfde account dat je hebt gebruikt om je in te schrijven.

Meld je aan!

Wij hopen je te zien

Rooster

Datum Starttijd Eindtijd Onderwerp Locatie

Incompany

Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.

Gezondheidsrisico’s van elektromagnetische velden en straling

Datum: 2 mei '23

In het kort

Burgers en beleidsmakers hebben vaak vragen over gezondheidsrisico’s van antennes en andere bronnen van elektromagnetische velden en straling. Als adviseur milieu & gezondheid heb je kennis nodig van de wetenschappelijke stand van zaken hieromtrent.

Wat je leert

Waar en hoe word je blootgesteld aan elektromagnetische velden en straling? Bekende bronnen zijn mobiele telefonie en hoogspanningslijnen, maar ook over wifi maken mensen zich nogal eens zorgen voor hun gezondheid. Wat is bekend over gezondheidsrisico’s van deze relatief nieuwe technieken en hoe ga je om met onzekerheden in onderzoek bij de beoordeling van gezondheidsrisico’s in de praktijk? We besteden aandacht aan het voorzorgsprincipe. Aan de hand van praktijkvoorbeelden wordt ingegaan op het soort vragen dat de GGD krijgt.

Ter voorbereiding neem je één casus over elektromagnetische velden of straling en gezondheid mee ter bespreking.
Vooraf bekijk je de website van het Kennisplatvorm Elektromagnetische velden (EMV).

Na afloop van deze module:

  • ben je bekend met het begrip elektromagnetische velden in brede zin, de bronnen in de leefomgeving en de relevantie voor de gezondheid.
  • ken je de basisprincipes van beoordeling van gezondheidsrisico’s. V
  • ken je mogelijkheden om blootstelling aan elektromagnetische velden en straling te beperken.
  • heb je geoefend aan de hand van casuïstiek om in de praktijk gezondheidsrisico’s te beoordelen en hierover te adviseren aan burgers en gemeentes.

Voor wie

Voor de verpleegkundige medische milieukunde, adviseur medische milieukunde en de arts medische milieukunde met beperkte ervaring in de advisering bij elektromagnetische velden en de beoordeling van elektromagnetische velden als gezondheidsrisico.

Docent

De heer Dr.ir. R.T. (Rob) van Strien, adviseur milieu en gezondheid, afdeling Leefomgeving, GGD Amsterdam.

Ervaringen

Score in eerdere evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers deze module met een 9,0.

Rooster

Datum Starttijd Eindtijd Onderwerp Locatie

Incompany

Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.

Omgaan met onverklaarbare lichamelijke klachten

Datum: 2 mei '23

In het kort

Onverklaarbare lichamelijke klachten komen regelmatig bij medewerkers medische milieukunde als mensen vermoeden dat er een hun klachten te wijten zijn aan milieufactoren. Dit kan vaak niet aannemelijk gemaakt worden. Dit maakt het nogal eens lastig om mee om te gaan. Hoe blijf je professioneel in gesprek? Je leert het in deze praktische module Omgaan met onverklaarbare lichamelijke klachten.

Wat je leert

Professionals zijn geneigd oplossingsgericht te werk te gaan. Methodiek: een analyse van het probleem, het stellen van een diagnose, de formulering van beleid. Maar voor sommige problemen wordt de oorzaak niet eens gevonden. In deze workshop neem je je eigen valkuilen als hulpverlener onder de loep en krijg je handvatten om in gesprek te blijven in situaties waarin gezondheidsklachten niet of onvoldoende objectiveerbaar worden toegeschreven aan milieufactoren.

Voorbereiding

Bereid een casus voor uit je praktijkperiode bij de GGD waarin je je als professional voor een dergelijk moeilijk oplosbaar probleem gesteld voelde. Schrijf hiervan uit voor de bijeenkomst: de gebeurtenis, je gedachten en je emoties daarbij). De schrijfopdracht behoeft niet te worden ingeleverd; we gaan het aldus verkregen materiaal – wat gebeurde er? Wat dacht ik? Wat voelde ik? –samen bespreken.

Na afloop van deze workshop …

herken je situaties waarin onverklaarbare gezondheidsklachten een rol kunnen spelen en heb je een start gemaakt met professionele gespreksvoering hierover.

Voor wie

Verpleegkundigen, adviseurs en artsen die in hun werk te maken hebben met vragen over gezondheidsklachten die toegeschreven worden aan factoren in de leefomgeving (bijvoorbeeld laagfrequent geluid, antennes).

Toelatingseis

Dit onderwijs is geschikt voor medewerkers die in hun werk een aantal maal de situatie zijn tegengekomen van blijvende lichamelijke klachten die ten ontrechte worden toegeschreven aan het milieu.

Docent

Dhr. Dr. L.W.J (Wim) Labree, gezondheidswetenschapper en psycholoog. Huisartsgeneeskunde, UMCG.

Ervaringen

Score in evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers deze module met een 8,0.

Rooster

Datum Starttijd Eindtijd Onderwerp Locatie

Incompany

Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.

Toxicologie voor de medische milieukunde risk assessment

Datum: 2 mei '23

In het kort

Deze scholing geeft je handvatten om een toxicologische beoordeling te maken van stoffen binnen de setting van de medische milieukunde zoals bij een GGD. De module is een vervolg op de module ‘basisprincipes toxicologie’.

Wat je leert

In hoeverre spelen gezondheidskundige afwegingen een rol bij de totstandkoming van normen?

Deze module is gericht op normen voor blootstelling van omwonenden aan toxische stoffen. Om een veilige productie en toepassing van chemische stoffen te waarborgen, worden normen afgeleid om blootstelling aan chemische stoffen te reguleren. Zo zijn er bijvoorbeeld normen voor de maximale luchtconcentratie van chemische stoffen op de werkplek en voor wat we dagelijks bijvoorbeeld via ons voedsel en drinkwater innemen. Je leert in hoeverre gezondheidskundige afwegingen een rol spelen bij de totstandkoming van normen. Daarnaast wordt middels opdrachten aandacht besteed aan het gebruik van normen in de praktijk om een risicobeoordeling uit te voeren. Welke conclusies kun je trekken als een norm is overschreden en welke niet? Wanneer is er sprake van een gezondheidsrisico?

Materiaal en voorbereiding

Het volgende materiaal wordt gebruikt in de module (zorg dat je daar toegang toe hebt):

  • e-learning ToxTutor (zorg dat je een account hebt).
  • Laura Robinson: A practical guide to toxicology and human health risk assessment. Dit is eventueel te vervangen door Klaassen & Watkins: Casarett & Doull’s Essentials of toxicology.

Er is voorafgaande aan de module geen voorbereiding nodig.

Na afloop van deze module:

  • ken je de totstandkoming van de normen en onzekerheden van een risicobeoordeling.
  • weet je welke normen je kunt gebruiken voor het schatten van gezondheidsrisico’s en met welke onzekerheden je rekening moet houden.
  • heb je inzicht in de stappen hoe in de praktijk te komen tot een toxicologische risicobeoordeling.
  • weet je onderscheid te maken in je beoordeling voor kort- en langdurende blootstelling.
  • ken je informatiebronnen/databases die behulpzaam kunnen zijn bij de risicobeoordeling.

Voor wie

Adviseurs en artsen die in hun werk te maken hebben met het schatten van gezondheidsrisico’s voor omwonenden van blootstelling aan toxische stoffen. Er wordt verwacht dat je voorkennis hebt van de basisprincipes van toxicologie.

Toelatingseis

Deze module heeft een intermediate niveau. Er wordt verwacht dat je de begrippen uit de module basisprincipes toxicologie beheerst: toxicolinetiek, toxicodynamiek, dosis-responscurves, relatie met en zonder drempelwaarde, gevaaridentificatie, opname en verdeling van een stof in het lichaam.

Docenten

  • Ir. P.M.J. (Peter) Bos, Senior risicobeoordelaar RIVM, Bilthoven.
  • D.H.J. (Rik) van de Weerdt, arts M+G medische milieukunde | Toxicoloog (ERT) | gezondheidskundig adviseur gevaarlijke stoffen (GAGS).

Ervaringen

Score in evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers een eerdere uitvoering van deze module met een 8,0.

Rooster

Datum Starttijd Eindtijd Onderwerp Locatie

Incompany

Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.

Gratis lunchwebinar met generatie-expert Kim Jansen

Datum: 20 dec '22

Nieuwjaarsgeschenk

Speciaal voor deelnemers, alumni, medewerkers en relaties organiseert de NSPOH op 10 januari 2023 een gratis lunchwebinar met generatie-expert Kim Jansen ter ere van het twintig jarig bestaan van de NSPOH. In twintig jaar tijd is er ontzettend veel veranderd op de werkvloer. Van fulltime naar parttime werken, van diversiteit naar inclusiviteit, van een profit en power mentaliteit naar purpose en pleasure. De creatieve, innovatieve en frisse blik van jong zorgt samen met de kennis, kunde en ervaring van de oudere garde dat je bij de tijd kan blijven en je zelf kan blijven vernieuwen. Met haar flair, speelsheid en humor neemt Kim je moeiteloos mee in haar verhaal. Het wordt interactieve sessie waarin ze jullie meeneemt in de wereld van verschillende generaties en de mogelijkheden om elkaar te versterken. Wees erbij.

Inschrijving

Klik op inschrijven om je op te geven voor dit webinar. Ben je al bekend bij ons? Dan kan je inloggen met je bestaande account. Nieuwe deelnemer? Dan kun je een nieuwe account aanmaken (let op dat je het hele inschrijfproces doorloopt). Je ontvangt een bevestigingsmail van je inschrijving.

De zoomlink en toegang tot het webinar vind je in jouw agenda van MijnNSPOH.

Rooster

Datum Starttijd Eindtijd Onderwerp Locatie

Schrijf je in!

Veel plezier met je nieuwjaarsgeschenk!