030 810 05 00

Of stuur ons een e-mail

Menu

Melden incident

Wat vervelend dat je een probleem ervaart!

Om je zo goed mogelijk te helpen is het belangrijk je probleem zo volledig mogelijk te omschrijven.

Hieronder nog een paar veel voorkomende meldingen, misschien helpt dit je al.

  • Bij registreren van een account krijg ik de melding dat de gebruiker al bekend is. Ga dan naar https://mijn.nspoh.nl en log daar direct in (of vraag daar een nieuw wachtwoord aan)
  • Ik heb net een account geregistreerd maar kan niet doorklikken op ‘Gratis e-learnings’. Wacht even 1 minuut en probeer het nog eens (het kan soms even duren voordat je account helemaal door alle systemen is doorgevoerd
  • https://mijn.nspoh.nl is voor deelnemers in regulier onderwijs of losse bij- en nascholingen en gratis e-learningen ook bereikbaar via de ‘inloggen’ link bovenin deze pagina
  • De Landelijkeleeromgeving is per 2-4-2024 opgeheven, al het onderwijs gaat nu via MijnNSPOH
  • Als je de melding krijgt over pop-up vensters die uit staan moet je dit zelf aanzetten in je browser. Zie de volgende link voor meer info https://www.browserchecker.nl/pop-up-blocker
  • Ontvang je geen e-mails (bevestigingscode en verificatiecode kijk dan even in je SPAM folder

Melding incident

Formulier voor het melden van een incident naar de helpdesk van NSPOH.

Geef je e-mailadres op zodat we contact kunnen opnemen.
Naam(Vereist)
Geef aan waar je probleem mee te maken heeft
Om je zo goed en snel mogelijk te helpen geef je hier een omschrijving van je incident.
Max. bestandsgrootte: 64 MB.